fbpx

השירותים שלנו

ביטוחים ומוצרים פיננסים

ניהול סיכונים מושכל הוא המשען היציב שלך אל מול חוסר הוודאות של החיים.

על אף שישנם תרחישים רבים שאין לנו שום אפשרות לצפות, עם פתרונות הביטוח הנכונים, ניתן לקבל שליטה מלאה על הביטחון הכלכלי שלך בנקודות הקריטיות ביותר של החיים. אנו יודעים עד כמה חשוב לך לדעת שברגע האמת, כשכל הקלפים נטרפים והקרקע נשמטת תחת הרגליים, תחכה לך ולמשפחה שלך תהיה רשת ביטחון יציבה.

קרדיט אינווסטור מעמידה לרשותך פוליסות ביטוח חיים ומבנה מותאמות אישית, בתנאים נוחים עבור המשכנתא שלך, שיאפשרו לך להבטיח יציבות ושקט נפשי לכל היקרים לך.

ביטוח משכנתא

כיום, כלל המוסדות הפיננסיים מחייבים לוקחי משכנתא לרכוש פתרון ביטוח שיכסה את כלל הסיכונים שיפגעו ביכולת ההחזר של הלווה.

רוב הסיכויים שהבנק יציע לך לרכוש את הביטוח דרכו.
עם זאת, לא תמיד מובטחת פוליסה שמעניקה לך את כל הכיסויים הנדרשים לך וגם תנאי התשלום אינם המשתלמים ביותר בשוק.

גם בהיבט הזה, אנו מעניקים לך ייעוץ מותאם אישית ומסייעים לך לאתר את פתרון הביטוח האופטימלי.
ביטוח המשכנתא מחולק לשני כיסויים עיקריים.

ביטוח חיים

ביטוח חיים הוא מוצר פיננסי המעניק תשלום פיצויים חד פעמי למוטבים שהוגדרו מראש בפוליסה במקרה של פטירת המבוטח. מטרת ביטוח החיים היא להבטיח את יציבותה הכלכלית של משפחת המבוטח ולשמש כמקור פרנסה בתקופת המשבר. זהו אמצעי חשוב להבטחת השקט הנפשי של כל היקרים לך שמגיע עם הידיעה שאל מול כל תרחיש, מובטח להם כיסוי מלא.

ביטוח נכס (ביטוח רכוש)

ביטוח נכס, או ביטוח רכוש, מזכה בפיצויים כנגד נזקים שנגרמו לרכוש פיזי. ברוב המקרים, מדובר בביטוח לנכס נדלן. עם זאת, קיים גם ביטוח רכוש לחפצי ערך ולרכבים. ביטוח רכוש לדירה, לצד ביטוח החיים, מהווה תנאי הכרחי לקבלת משכנתא. הביטוח מכסה נזקים שנגרמו מאירועים כמו שריפות, פריצות, רעידות אדמה ועוד טווח רחב של תרחישים אחרים בהתאם לפוליסה. הביטוח מאפשר לבעלי בתים ליהנות מהגנה כלכלית חשובה ועשוי לכלול את המבנה בלבד או גם את תכולתו.

איך תדע איזה ביטוח מתאים לך?

ביטוח חיים ורכוש מתאים לטווח רחב של צרכים. זהו מוצר פיננסי מהנפוצים ביותר הקיימים בשוק המעניק שקט נפשי יקר ערך. בין אם ברצונך לרכוש ביטוח חיים למשכנתא, או פשוט להבטיח שהמשפחה שלך תמיד תהיה מוגנת, אם ברצונך לבטח דירה, בית פרטי או רכב יוקרה, אנחנו כאן כדי לסייע לך למצוא את הפוליסה המתאימה ביותר לצרכים שלך ובתנאים אופטימליים.

טווח רחב של מוצרים פיננסיים לביטחון שלך ושל משפחתך

יחד, נבנה את מעטפת פתרונות החיסכון, הפנסיה והביטוח
המדויקים לצרכים של כל המשפחה ונתווה מפת דרכים שתבטיח יציבות וביטחון לכל אורך הדרך.

קרן פנסיה

תכנון פרישה הוא צעד קריטי בבניית העתיד היציב שלך וחיסכון פנסיוני המותאם במדויק לצרכים שלך יכול לא פעם לעשות את כל ההבדל. קרדיט אינווסטור מעמידה לרשותך תובנות שנרכשו במעל לעשור ומספקת לך ייעוץ מותאם אישית שיאפשר לך להפיק את המרב מהחיסכון הפנסיוני שלך.

קרנות השתלמות

מוצר חיסכון זה מאפשר לך ליהנות מחיסכון פטור ממס רווחי הון ולמנף את ההכנסות שלך יותר מתמיד. המומחים של קרדיט אינווסטור יסייעו לך למצוא קופה משתלמת המציעה תשואה יפה ובדמי ניהול אופטימליים כדי להבטיח שניתן יהיה למצות את המיטב מהחיסכון שלך.

קופות גמל

קופות גמל מהוות אבן יסוד בכל תהליך תכנון פיננסי ומספקות רשת ביטחון חשובה לעתיד הכלכלי שלך. כיום יותר מתמיד קיים מגוון רחב של מוצרים בשוק. הבקיאות הנרחבת שלנו בתחום מאפשרת לנו לסייע לך בבחירת האפשרויות המתאימות ביותר לצרכים שלך, תוך התאמת מסלול שתואם לרמת הסיכון הנדרשת וליעדים הפיננסיים שלך.

ביטוח מנהלים

ביטוח מנהלים מרחיב את טווח הכיסויים שזמין לך במסגרת הביטוח הפנסיוני ומספק יציבות חשובה בתנאי הפנסיה. הצוות שלנו ישמח לסייע לך לקבל החלטה מושכלת, להבין לעומק את אפשרויות הכיסוי הזמינות לך ולבצע תכנון פנסיוני מלא.

פוליסות חיסכון

מוצר חיסכון זה אידיאלי לאלו מאיתנו שעושים את צעדים הראשונים בעולם ההשקעות. עם סיכון יחסית נמוך, תשואה נאה ונזילות גבוהה, ניתן ליהנות מכל העולמות ולבצע השקעה בשוק ההון על קרקע יציבה ובטוחה. צוות קרדיט אינווסטור יסייע לך למצוא פוליסה שהפגינה ביצועים יפים לאורך תקופה ובדמי ניהול משתלמים.

איך זה עובד?

אנו מציעים לך הרבה יותר מעוד הלוואה. לצד טווח רחב של מוצרים פיננסיים, עומד לרשותך ייעוץ מקיף שיאפשר לך להבטיח ניהול סיכונים אחראי, מושכל ושמותאם במדויק לנסיבות החיים שלך.
המומחים שלנו יעריכו באופן מקיף את התיק הביטוחי ואת הנכסים הקיימים שלך ויאתרו עבורך את הפוליסה שתשרת את הצרכים שלך במדויק.
אנו נאסוף את כל המסמכים הנדרשים ונבצע את כל הבירוקרטיה עבורך.
ממך יידרש רק לפנות אלינו ולהתחיל ליהנות מהכיסוי החדש שלך.

למה דווקא איתנו?

כיסוי מותאם אישית

אנו לומדים את הצרכים שלך באופן מעמיק כדי להבטיח שתעמוד לרשותך פוליסה שמשרתת אותך ואת כל המשפחה בכל ההיבטים.
כל הידע והתובנות שנצברו בתהליך האפיון למשכנתא שלך, ישמש אותנו כדי ללוות אותך גם בפן הביטוחי ויאפשר לנו ללוות אותך בכל הקשור לעתידך הכלכלי כשהנתונים מנחים אותנו בכל צעד.

טווח רחב של אפשרויות

כדי להבטיח שתמיד יעמדו לרשותך הטובים שבפתרונות הביטוח, אנחנו משתפים פעולה עם חברות ביטוח מובילות עם מוניטין רב שנים של אמינות ופוליסות מגוונות וגמישות.

ייעוץ מקצועי בכל צעד בקבלת ההחלטות שלך

צוות מומחי הביטוח שלנו זמין תמיד כדי לסייע לך להבין את כל סעיפי הפוליסה ולקבל החלטות מושכלות לגבי הכיסוי הנדרש עבורך.

טיפול בכל שלבי התהליך

אנחנו כאן כדי להבטיח את השקט הנפשי שלך. הצוות שלנו מטפל בכל הניירת וסוגר עבורך את הפינה ללא שום טרחה מצידך.

מגוון רחב של מוצרי ביטוח משתלמים

רוצה להתחיל לתפוס את ניהול הסיכונים השוטף שלך בשתי ידיים? המומחים הפיננסיים שלך קרדיט אינווסטור יסייעו לך להתאים את הפוליסה לדרישות הייחודיות שלך ויבטיחו כי כל הצרכים שלך מכוסים עם פתרון הביטוח האידיאלי עבורך. למידע נוסף ולתיאום שיחת ייעוץ, ניתן להשאיר פרטים כאן ואנחנו כבר איתך.

צרו קשר

זה הזמן לקחת את העתיד הפיננסי בידיים שלך

אין שום סיבה לאפשר לאתגרים פיננסיים להכתיב את העתיד שלך. זה הזמן ליצור קשר עם המומחים של קרדיט אינווסטור ולהשיב את השליטה אל החיים עם פתרונות מימון יעילים. כדי להתחיל, פשוט משאירים פרטים כאן והצוות שלנו כבר יחזור אליך כדי ללמוד את הצרכים שלך.

השאירו פרטים ונחזור אליכם תוך 24 שעות

תפריט נגישות